A Microsoft partnerek számára különösen izgalmas időszak ez, különösen az AI területén. Szeptemberben a Microsoft bejelentette, hogy a Microsoft 365 Copilot agentek hamarosan általánosan elérhetővé válnak, lehetőséget biztosítva a független szoftverfejlesztőknek (ISV-knek), hogy az alkalmazásaik speciális tudását beépítsék a Copilot környezetbe.
Hogyan támogatják az ISV-ket a Copilot agentek?
A Copilot agentek segítségével az ISV-k alkalmazásai közvetlenül elérhetők lesznek a Microsoft Teams és más Microsoft 365 alkalmazásokban. Ezáltal növelhető a termelékenység és lehetőséget biztosít új ügyfelek megszerzésére is. Az ISV-k számára a Microsoft 365 Dev Centeren keresztül érhetők el a fejlesztési eszközök és dokumentációk, hogy minél hatékonyabban készíthessék el saját Copilot agentjeiket.
UiPath Autopilot: automatizáció a mindennapokban
A UiPath, amely automatizációs megoldásokat kínál, a Copilot agentek bevezetésének élvonalában jár. A UiPath már kiadott egy egyszerűbb automatizációkat támogató Copilot agentet, az UiPath Autopilot™-ot, és hamarosan egy még összetettebb verzióval jelentkeznek a Teams-en belül. Az új agent komplex üzleti folyamatokat fog kezelni, és képes lesz javaslatokat adni a szükséges automatizációkhoz, valamint összekötni különböző folyamatokat egy átfogó munkafolyamat automatizálás érdekében.
Gyakorlati példák – hogyan használható a UiPath Autopilot a mindennapi munkában?
A UiPath Autopilot két fő módon támogatja az alkalmazottakat:
- Automatizációk hozzáférése: Az alkalmazottak a Teams-en belül hozzáférhetnek az előre elkészített automatizációkhoz, melyek segítségével egyszerű, ismétlődő feladatokat végezhetnek el gyorsabban.
- Komplex folyamatok automatizálása: A közeljövőben érkező Autopilot agent összetett, végponttól végpontig tartó munkafolyamatokat is képes lesz kezelni, segítve a felhasználókat a paraméterek kitöltésében és az egymást követő lépések összekapcsolásában.
Teams integráció: a közös munka helyszíne
A Microsoft Teams platformmal való integráció lehetővé teszi, hogy az automatizáció közvetlenül ott történjen, ahol az alkalmazottak már dolgoznak, megkönnyítve ezzel az új megoldások felfedezését és használatát. A UiPath célja, hogy az automatizációval megspékelt mindennapok minden felhasználó számára elérhetőek legyenek a Teams platformján.
Egy valós ügyféltörténet: UiPath Autopilot és Teams a Wesco-nál
A globális elosztóhálózattal rendelkező Wesco számára az Autopilot agent egyszerű és hatékony módot biztosít arra, hogy meglévő automatizációkat bárki könnyedén elérjen. Egy egyszerű kérdés a Teams-en egy adott alkatrészről egy teljes folyamatot indíthat el, amely belső és külső adatforrásokat elemez, és egyesíti az RPA, API és generatív AI eszközöket, hogy a felhasználó egy jól összegzett válaszhoz jusson.
AI és automatizáció kéz a kézben
Az UiPath hiszi, hogy az AI és az automatizáció kombinálása teljesen új értéket hozhat létre. Az olyan logikus, szabályalapú feladatokat, mint az adatbevitel, RPA robotok végzik el, míg az AI kreatívabb, adaptívabb feladatokat támogat, mint például az adatok értelmezése és kontextualizálása. Az új megoldások segítenek abban, hogy az alkalmazottak a legproduktívabb munkát végezhessék.